Wednesday, January 26, 2011

Maskot dan logo Sukan Olimpik 2012. Adakah satu konspirasi Yahudi ?

Maskot sukan olimpik 2012 yang bermata satu menimbulkan banyak persoalan kepada peminat sukan diseluruh dunia. adakah ini konspirasi tentera dajjal atau zionis atau israel yang terus - menerus ingin menyampaikan fahaman mereka tanpa kita sedari.
Adakah kerana ' kesilapan' pereka mereka atau memang dah terang lagi bersuluh agenda mereka untuk mengagong-agongkn al-massih (dajal) ni.



Jika dilihat pada video ini , babak semasa besi ini dihidupkan seolah -olah ada satu kuasa yang boleh menghidupkan patung yang asalnya besi kimpal. Saya sangat musykil dengan video ini kerana seolah - olah ingin menunjukkan kuasa sihir yang sangat hebat.



Jadi saya kita anda semua sudah tahu apa disebaliknya, tidak perlulah saya huraikan dengan mendalam. Jangan kita ditipu hidup-hidup sudahlah. Sekarang ni banyak orang bercakap hal-hal konspirasi, tetapi disebalik kata-katanya itu terselit konspirasi yang telah dirancang secara teliti. Dan ianya pula dibiayai oleh pihak-pihak tertentu bagi mencari sesuatu.


Tetapi ingat! Perancangan Allah adalah meliputi segala perancangan! Dan Allah lah sebaik-baik perancang! Tipu daya kaum kuffar dan pengikut-pengikut mereka akan jatuh juga satu masa nanti!


Setakat ini sahaja dahulu catatan daripada saya, jadi jika ada mana-mana pihak yang sudi tampil memberi info yang lebih mendalam..dialu -alukan


"Ketahuilah yahudi zionis ini sangat cekap dalam penipuan khususnya dalam menipu umat islam...”


0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Think and share Copyright © 2009-2010 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template