Monday, September 6, 2010

Ciri - ciri antispyware terbaik


Mencari Antispyware ( juga disebut spyware remover ) terbaik untuk mengesan dan menghapuskan spyware dan adware dari komputer anda jauh lebih mudah jika anda mempertimbangkan beberapa perkara sebelum anda membuat pembelian anda. Berikut adalah beberapa perkara yang perlu diambil perhatian semasa mencari program perlindungan spyware.

1. Perlindungan Lengkap

Spyware remover terbaik mestilah menawarkan perlindungan yang lengkap terhadap spyware, adware, keyloggers, Remote Access Trojans (tikus), dan perampas pelayar ( browser hijackers). Ini adalah jangkitan spyware utama yang mendedahkan maklumat sulit anda dan mengurangkan prestasi PC anda.

2. Automatik Updates

Satu pertimbangan penting untuk setiap program perlindungan spyware adalah update secara automatik. Ada program spyware terbaru ditemui seakan-akan seperti fail virus dan update automatik melindungi anda terhadap ancaman spyware ini.

3. Memahami aturan teknikal

Pertimbangan penting yang lain adalah memahami aturan teknikal daripada sesebuah spyware remover. Program perlindungan spyware tidak ada gunanya jika anda tidak mempunyai pengetahuan teknikal yang baik untuk spyware remover tersebut. Jika anda tidak mengambil berat soal teknikal , ini akan membuatkan spyware remover anda yang sepatutnya bagus akan menjadi seperti biasa sahaja. Jadi berusahalah untuk menjadi pengurus spyware remover yang baik.


4. Reputasi pengeluar Spyware Remover

Customer service yang bagus juga adalah ciri-ciri yang harus anda pertimbangkan. Ini menunjukkan pengeluar adalah sumber yang boleh dipercayai kerana mengambil berat reputasi mereka.


Kepentingan Spyware Remover

Spyware dengan cepat menjadi ancaman utama bagi keselamatan Internet. Ada statistik menunjukkan bahawa 9 dari 10 komputer ketika ini dijangkiti spyware, adware atau kedua-duanya. Kebanyakan orang tidak menyedari hal ini kerana spyware dan adware adalah program yang dijalankan secara senyap. Microsoft menganggarkan bahawa spyware bertanggung jawab ke atas 50% dari semua kerosakan sistem komputer.

Maklumat peribadi anda, password dan nombor kad kredit boleh berakhir dicuri daripada anda tanpa anda menyedarinya. Oleh itu , demi keselamatan anda dan ketenangan fikiran perlulah anda meluangkan sedikit masa untuk mencari spyware Remover terbaik.





0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Think and share Copyright © 2009-2010 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template